آمریکا نفت ونزوئلا را می‌خواهد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه
مادورو :

آمریکا نفت ونزوئلا را می‌خواهد

نیکولاس مادورو دولت آمریکا را به تلاش برای ایجاد بحران‌ و تنش با هدف آغاز جنگ در آمریکای لاتین متهم کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 February 27
کد خبر: ۵۶۰۴

به گزارش راهبردمعاصر ، رئیس‌جمهوری ونزوئلا گفت: هر چیزی که دولت آمریکا انجام داده است، محکوم به شکست بوده است. آنها برای ایجاد بحرانی ساختگی تلاش می‌کنند تا تشدید سیاسی و اقدام نظامی در ونزوئلا را توجیه کنند تا جنگ را به آمریکای لاتین بیاورد.

مادورو همچنین با محکوم کردن نشست اخیر گروه لیما در کلمبیا آن را بخشی از آن سیاست برای تشکیل دولت موازی در ونزوئلا دانست و تاکید کرد: آمریکا نفت ونزوئلا را می‌خواهد و حاضر است برای آن نفت وارد جنگ شود.

رئیس‌جمهوری ونزوئلا همچنین به ای‌بی‌سی نیوز گفت، دونالد ترامپ باید سیاست خودش در قبال ونزوئلا را اصلاح کند. مادورو افزود: ونزوئلا حق این را دارد که در صلح باشد. ونزوئلا نهادهای قانونی دارد. من، به عنوان رئیس‌جمهوری ونزوئلا برای گفت‌وگوی مستقیم با دولت شما و شما، همانند دو آمریکایی، آماده‌ام. ما از آمریکای جنوبی هستیم و شما از آمریکای شمالی. به دنبال راهکارهای قرن بیست و یکم باشید نه راهکارهای جنگ سرد. جنگ سرد باید در گذشته باقی بماند.

موج

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده